CryENGINE® 3 on erittäin kehittynyt kehitysratkaisu, joka ylittää kaikki odotukset hittipelien, elokuvien, korkealaatuisten simulaatioiden ja vuorovaikutteisten sovellusten luomisessa. Crytekin oma moottori kolmannessa versiossaan on ainoa kaiken kattava pelinkehitysratkaisu PC:lle, Xbox 360™:lle ja PlayStation®3:lle, joka on itsessään todella mullistava.
Korkealaatuiset reaaliaikaiset grafiikat
CryENGINE 3 on maailman nopein huipputason renderöintimoottori, jossa on uusia ominaisuuksia erityisesti suunniteltu PC:lle, Xbox 360™:lle ja PlayStation®3:lle.
Graafinen suorituskyky, joka asettaa vertailuarvot, lähes valokuvantarkkuus sisä- ja ulkotiloissa sekä poikkeukselliset reaaliaikaiset erikoistehosteet ovat joitakin CryENGINE-teknologian tunnusmerkkejä. CryENGINE 3:n renderöintimoottori tarjoaa saumattoman tuen sekä sisä- että ulkotiloille nykyisillä alustoilla. Moniydinteknologiamme ja tulevaisuuden kestävä grafiikkateknologiamme varmistavat, että CryENGINE 3 on valmis seuraavan sukupolven haasteisiin. CryENGINE 3:n avulla monialustainen skaalautuvuus kehittyy edelleen mahdollistaen upeilta näyttävät pelit – riippumatta kohdealustasta.
Kehittynyt modulaarinen tekoälyjärjestelmä
Todentuntuisesti renderöidyt ja animoidut hahmot vaativat huipputason tekoälyjärjestelmiä, jotka reagoivat älykkäästi pelin ympäristöön ja ylläpitävät realistisuuden illuusiota. CryENGINE 3 sisältää voimakkaan, skaalautuvan ja joustavan tekoälyteknologian, joka käsittelee hahmojen käyttäytymistä modulaaristen aistijärjestelmien, kuten näkö- ja kuuloaistin, avulla ja tukee täysin hahmojen liikkumisjärjestelmän monimutkaisia vaatimuksia.
Realistiset hahmot
Hahmot ja kasvot ovat joitakin tärkeimmistä piirteistä melkein kaikissa moderneissa korkealaatuisissa teoksissa. CryENGINE 3 yhdistää teknisesti edistyneimmän, integroidun ja skaalautuvan animaatio- ja grafiikkateknologian toimittaakseen hämmästyttävän realistisia hahmoja monialustaisiin peleihin ilman lisenssikustannuksia. Kuten Crysis-sarjamme on jo osoittanut, Crytek on eturintamassa tavoitellessaan realistisia hahmoja reaaliaikaisessa grafiikassa ja jatkaa tätä perinnettä tulevaisuudessa.