The Game Designers Studio, Inc. (株式会社ゲームデザイナーズ・スタジオ, Kabushiki gaisha Geimudezainaazu Sutajio) oli bulvaaniyhtiö, jonka Square perusti kesäkuussa 1999.
The Game Designers Studio muutettiin vuonna 2002 kiertämään aukkoa Squaren yksinoikeussopimuksessa, joka koski pelikehitystä Sony Computer Entertainmentin PlayStation-konsoleille. Tämän sopimuksen kiertämiseksi Square omisti vain 49 % yhtiön osakkeista, kun taas Akitoshi Kawazu, Squaren tuotekehitysosaston 2 johtaja, omisti 51 %. Uuden yhtiön perustaminen mahdollisti myös Nintendo Q -rahaston hyödyntämisen uusille pelikehittäjille, jotka kehittivät pelejä GameCubelle.
The Game Designers Studio julkaisi vain yhden pelin, Final Fantasy Crystal Chronicles, joka oli käytännössä Square Enixin tuotekehitysosaston 2 kehittämä, mutta kehitysluotto annettiin The Game Designers Studiolle ja julkaisusta vastasi Nintendo.
Square yhdistyi Enixin kanssa vuonna 2003 ja muodosti Square Enixin, kun Crystal Chronicles oli vielä kehitteillä. Myöhemmin Square Enix hankki 100 % Game Designers Studiosta ja nimesi sen uudelleen SQEX Corporationiksi vuonna 2005.
Taiton hankinnan jälkeen vuonna 2005 Square Enix yhdisti sen SQEXiin maaliskuussa 2006. Yhdistämisen tarkoituksena oli mahdollistaa Taiton muuttaminen kokonaan Square Enixin omistamaksi tytäryhtiöksi. Uudesta tytäryhtiöstä huolimatta, joka nimettiin Taito Corporationiksi, SQEX oli yhdistymisen säilynyt yhtiö.
Helmikuun 1. päivänä 2010, jotta Square Enix voisi yhdistää kaikki arcade-liiketoimintansa, Taito Corporation (entinen SQEX) nimettiin uudelleen Taito Soft Corporationiksi. Toinen yhtiö, ES1 Corporation, tuli uudeksi Taito Corporationiksi.
Taito Soft Corporation sulautettiin Square Enixiin maaliskuun 11. päivänä 2010, mikä käytännössä päätti yhtiön, joka alkoi The Game Designers Studiona.