Seitsemäntoista sielua yhdistyivät vuonna 2008 muodostaakseen uuden tulokkaan, Runic Gamesin, uskoen, että yhdistetyt kykymme voisivat luoda jotain aivan mahtavaa.
Sijaitsemme Seattlen keskustassa vain korttelien päässä Pike Place Marketista ja Tyynestämerestä, ja olemme pieni studio, jolla on suuri persoonallisuus. Vuonna 2009 julkaisimme palkitun debyyttipelimme Torchlightin, ja Gamasutra nimesi meidät yhdeksi "Top 5 Developers" -listansa kehittäjistä. Julkaisimme jatko-osan, Torchlight II:n, vuonna 2012, ja se saavutti uskomatonta kriittistä ja kaupallista menestystä.
Rakastamme pelejä ja niiden kehittämisen luovaa prosessia. Kun aloitamme seuraavan suuren seikkailumme, olemme vankkumattomia sitoutumisessamme siihen, mikä tekee meistä loistavia: sinnikkyys, visio sekä alkuperäisten ja mielikuvituksellisten seikkailujen ja taitojen luominen.