CloakNT-pelimoottorin loi Cauldron Ltd, slovakialainen studio, peleille kuten Chaser (2003), Soldier of Fortune: Payback (2007) ja Cabela's Dangerous Hunts 2013 (2012). Vuonna 2014 Bohemia Interactive hiljaisesti ilmoitti ostaneensa Cauldronin ja päätti integroida sen uuteen osastoon nimeltä "Bohemia Interactive Slovakia", joka on vastuussa eläin- ja metsästysmekaniikkojen sisällyttämisestä peliin. Cabela's Dangerous Hunts 2013 käyttää CloakNT 3:ta, joka on moottorin viimeinen tunnettu versio.

Ominaisuudet:
(CloakNT 1) Korkean tason moottori, luotu vuonna 2001.
Fysiikka: Törmäyksen tunnistus: Kiinteiden esineiden fysiikka.
Valaistus: Pikselikohtainen, valokartoitus, anisotrooppinen: Dynaaminen pikselikohtainen valaistus.
Varjot: Varjotilavuus: Dynaamiset varjotilavuudet.
Teksturointi: Perus-, moniteksturointi, kohokartoitus, mipmap-kartoitus.
Kohtauksen hallinta: Portaalit.
Verkot: Verkkojen lataus: 3D Studio MAX -vienti.
Erikoistehosteet: Partikkelijärjestelmä, vesi, sumu, peili: Tilavuussumu, taitekertoimen omaava vesipinta, projektorit.

(CloakNT 2)
Tuntematon.

(CloakNT 3) Keskitasoinen moottori, luotu vuonna 2005.
Fysiikka: Luumallinnetut mallit, räsynukke, kiinteät esineet.
Valaistus: Radiosity, keskitasoinen HDRR ja Bloom-tehosteet.
Varjot: Jitteröidyt varjot, varjotekstuurin koko 350+++.
Erikoistehosteet: Vesi, tilavuussumu ja pöly, shader-laatu 2.0 (aurinko ja valon heijastukset), heijastukset (kuten aseet ja pinnat).

Tällä moottorilla tehdyt pelit