Yhteenveto

Tobal 2:n taistelujärjestelmä on sama kuin edellisessä pelissä. Pelaaja voi liikkua vapaasti 3D-taisteluareenoilla sillä ehdolla, että hän on kasvotusten vastustajan kanssa. Korkeat, keskikorkeat ja matalat iskut voidaan suorittaa määrätyillä painikkeilla. Kuten Tobal No. 1:ssä, tartunta- ja torjuntajärjestelmä tarjoaa pelaajalle erilaisia hyökkäys- ja puolustusliikkeitä. Jokaiselle hahmolle on lisätty uusi estämätön tulipalloisku. Tobal 2 julkaistiin samana päivänä kuin Sonyn Dual Analog Controller Japanissa, ja se tunnetaan ensimmäisenä pelinä, joka on yhteensopiva kyseisen lisälaitteen kanssa. Graafisesti peli sisältää Gouraud-varjostettuja ja korkeamman resoluution hahmomalleja verrattuna Tobal No. 1:een, mutta se pyörii silti 60 ruutua sekunnissa.

Traileri

Hyödyllisiä linkkejä