Yhteenveto
Koneaika on alkanut mukaansatempaavassa ja tunnelmallisessa joukkuepohjaisessa ammuskelupelissä Binary Domain. Ota takaisin hallinta futuristisesta Tokiosta nousevalta robottiuhalta vuonna 2080. Tarina alkaa, kun Dan Marshall ja hänen joukkueensa lähetetään palauttamaan robottiyhteisö hallintaan, sillä robotit alkavat soluttautua yhteiskuntaan ja ottaa sen hiljaa haltuunsa, jättäen ihmiset tarpeettomiksi. Pelaajat ohjaavat kansainvälistä rauhanturvaajajoukkuetta taistellessaan kaupungin hylättyjen alempien tasojen läpi. Pian he alkavat kyseenalaistaa ympäristöään ja tekemiään valintoja. Ovatko robotit muuttumassa inhimillisemmiksi vai ovatko ihmiset muuttumassa enemmän koneiden kaltaisiksi?
Jännittävät kohtaamiset näiden erittäin älykkäiden robottivihollisten kanssa vaativat taktista ajattelua, haastavia reaaliaikaisia moraalisia päätöksiä ja luottamuksen rakentamista joukkuekavereiden kanssa, jotta voit ohjata joukkueesi turvaan ja menestykseen.
Tarina
1900-luvun lopulla ilmastonmuutos kuluttaa 75 % maailman asuttavasta maasta, pakottaen ihmiskunnan rakentamaan uusia, korotettuja kaupunkeja niiden päälle, jotka meri on nyt vallannut. Tulvat eivät kuitenkaan ole vieneet vain maata. Miljoonat ihmiset ovat menettäneet henkensä, mikä on johtanut työvoiman merkittävään vähenemiseen. Tämän seurauksena on luotu robottityövoima hoitamaan työtehtäviä. Robottityövoiman kohtelun säätelemiseksi YK luo "Uuden Geneven sopimuksen", jonka osa on kohta 21, joka kieltää ihmisen kaltaisilta näyttävien robottien, niin sanottujen "onttojen lasten", luomisen. Kohdan 21 valvomiseksi YK perustaa erikoisjoukkoja nimeltä R.U.S.T. Kun ontto lapsi murtautuu robotiikkayhtiö Bergenin pääkonttoriin saatuaan tietää olevansa ontto lapsi ja uskoteltuaan koko elämänsä olevansa ihminen, YK epäilee, että Amada-yhtiö on sen luomisen takana. Tämän seurauksena R.U.S.T-joukko lähetetään tuomaan Amadan toimitusjohtaja YK:n turvallisuusneuvoston eteen antamaan vastauksia.