Yhteenveto

Pac-Land on jaettu matkoihin. Jokaisen matkan tavoitteena on viedä keiju (joka on Pac-Manin hatun alla) Keijumaahan ja palata sitten takaisin Pac-Manin kotiin. Suurin osa matkasta koostuu liikkumisesta vasemmalta oikealle samalla vältellen erilaisia esteitä, kuten vihollishaamuja, vesipurskahduksia ja juoksuhiekka-ansoja. Jokainen matka on jaettu useisiin kierroksiin, ja kierroksen lopussa Pac-Man saa bonuspisteitä jäljellä olevan ajan ja kierroksen lopun hyppyasennon perusteella. Jos pelaajalta loppuu aika ennen kierroksen päättymistä, Sue, violetti haamu, kiihtyy huomattavasti.

Matkan toiseksi viimeinen kierros päättyy siihen, että Pac-Man saapuu Keijumaahan ja palauttaa keijun hatustaan Keijukuningattarelle. Vastineeksi Keijukuningatar antaa Pac-Manille taikasaappaat. Matkan viimeisellä kierroksella Pac-Manin täytyy matkustaa oikealta vasemmalle takaisin kotiin. Apunaan hän käyttää taikasaappaita, jotka mahdollistavat toistuvat hypyt ilmassa. Kun Pac-Man suorittaa matkan, häntä ovat vastassa Ms. Pac-Man ja Baby Pac-Man. Pelin Yhdysvaltain versiossa myös Pac-Manin kissa ja koira, Sour Puss ja Chomp-Chomp, ovat siellä toivottamassa hänet tervetulleeksi kotiin. Pac-Man aloittaa sitten seuraavan matkan samojen tavoitteiden mukaisesti, mutta vaikeustaso kasvaa.

Kuten alkuperäisessä Pac-Manissa, on myös hedelmiä, joita voi syödä saadakseen bonuspisteitä, ja voimatabletteja, jotka muuttavat haamut sinisiksi ja haavoittuviksi. Piilotettu esine (joka joskus putoaa vahingossa haamuilta) on Galaxianista tuttu lippulaiva, joka antaa 7650 pistettä kerättäessä (viittaus Namcon goroawase-numeroon 765). Galaxianin lippulaiva on pitkäaikainen cameorooli Namcon valmistamissa Pac-Man-peleissä. Pelissä on myös piilotettuja bonuksia; haamujen syöminen tietyssä järjestyksessä antaa lisäaikaa, ja esteen työntäminen vastakkaiseen suuntaan voi antaa lisäelämiä, voittamattomuuden ja ilmapalloja, jotka antavat pisteitä ja siirtymiä.

Traileri

Hyödyllisiä linkkejä