Yhteenveto
Olipa kerran, kun maagisessa Kovomakan valtakunnassa puhkesi kolmen päivän mittainen sota. Tämä sota pidettiin salassa tavallisilta kansalaisilta, mutta eräs mies alkoi matkustaa ympäri maata valmistautuakseen seuraavaan taisteluun. Useita vuosia myöhemmin pelin päähenkilö astuu taikakouluun nimeltä Will-O-Wisp rehtorin kutsusta. Päähenkilöllä oli nuoresta pitäen kyky nähdä ja olla vuorovaikutuksessa henkien kanssa, minkä vuoksi hänet eristettiin muista.
Will-O-Wisp-koulun oppilaat lähetetään Valencia-rannikon kesäkouluun, vaikka heitä varoitetaan, että useita oppilaita muista kouluista on kadonnut rannalla aiemmin. Eräänä iltapäivänä rannalle ilmestyy outo hirviö, Enigma, joka sieppaa joitakin oppilaita. Sankarin on löydettävä kadonneet oppilaat ja paljastettava Enigman ja valtakunnassa tapahtuneen sodan salaisuudet.