Yhteenveto

Hang-On on Yu Suzukin suunnittelema ja Segan vuonna 1985 julkaisema kolikkopeli. Pelissä pelaaja ohjaa moottoripyörää aikaa vastaan ja kilpailee tietokoneen ohjaamia pyöriä vastaan. Se oli yksi ensimmäisistä kolikkopeleistä, joka hyödynsi 16-bittistä grafiikkaa ja Segan "Super Scaler" -teknologiaa, joka mahdollisti näennäis-3D-hahmojen skaalaamisen korkeilla kuvanopeuksilla. Peli esitteli myös liikkeenohjauksella varustetun pelikaapin, jossa pelaajan liikkeet suurella moottoripyörän muotoisella kaapilla vastaavat hahmon liikkeitä näytöllä. Tämä inspiroi myöhempiä kolikkopelejä ja ennakoi nykyaikaista liikkeenohjaustrendiä.

Tarina

Hang On on 3D-moottoripyöräkilpapeli, joka on valloittanut pelihallit. Kilpaile niityillä, merenrannoilla, laaksoissa, yöaikaan kaupunkimaisemissa ja tietenkin moottoripyöräradoilla. Tämä peli on niin nopea, että se tarjoaa sinulle erityistekniikoita, kuten Hang-on ja vastapainotus, jotta voit selvitä mutkista.

Traileri

Hyödyllisiä linkkejä