Yhteenveto

Strife on peli, jossa kaksi joukkuetta kilpailee toisiaan vastaan. Molemmat joukkueet sijaitsevat kartan vastakkaisissa kulmissa omissa tukikohdissaan. Tukikohdat koostuvat yhdestä keskusrakennelmasta, creeppien syntypaikoista, kolmesta generaattorista ja sankareiden syntypaikasta. Pelin tavoitteena on tuhota vastustajan tukikohdan keskusrakennelma.

Pelaajat saavuttavat tämän valitsemalla sankareita, joilla on ainutlaatuisia taitoja taistellakseen toista joukkuetta vastaan. Molemmat joukkueet voivat valita samoja sankareita. Jokaisessa pelissä pelaaja valitsee yhden sankarin, jota hän ohjaa koko ottelun ajan. Jokaisella sankarilla on neljä kykyä, jotka voidaan hankkia ja päivittää sankarin kerätessä kokemusta ja noustessa tasoilla.

Tarina

Varjo on langennut Riitatasolle. Muinaisen pahan, Sheolin Dharkwave-joukon, huhutaan nousseen jälleen. Ainoa asia, joka seisoo rauhallisten Riitatason kansojen ja tappavan hyökkäyksen uhan välissä, on Tummakiviriimu, ainoa avain, joka voi avata portaalin Sheolin alamaailmaan. Sukupolvien ajan tätä mystistä esinettä, muinaisen Tumman obeliskin sirpaletta, ovat vartioineet Koodin Säilyttäjät, Riitatason pyhät vartijat. Mutta arvoituksellinen riimu on kadonnut. Ja jotkut pelkäävät pahinta.

Valmistautuessaan Dharkwave-hyökkäykseen Koodin Säilyttäjät ovat rakentaneet Areenan Riitatasolle, toivoen, että tarunomainen Valon Armeija voisi saada siellä koulutusta. Jotkut sanovat jopa, että ennustuksien Kultainen Lapsi on ilmestynyt areenalle, ratsastaen mystisellä Zidek-lohikäärmeellään.

Nyt viiden tason mahtavimmat sankarit kokoontuvat yhteen kohtaamaan tämän uuden kauhun. He ovat saapuneet Riitatasolle kotitasoiltaan Gaelista, Vorbiksesta, Nestrasta, Temprasta ja Lyriestä taistellakseen areenalla, todistaakseen arvonsa ja edustaakseen kansojaan tulevassa taistelussa. Jotkut nousevat. Jotkut kaatuvat. Ja kaikki venyvät voimiensa ja rohkeutensa äärirajoille.

Traileri

Hyödyllisiä linkkejä