Yhteenveto

Karmiva, kummallinen, oudon hauska ja pelottava! Morticia on kidnapattu!

Setä Fester on menettänyt muistinsa ja joutunut Abigail Cravenin, ovelan hahmon, pauloihin. Abigail haluaa epätoivoisesti saada ahneet kätensä Addamsin perheen piilotettuun omaisuuteen. Hän on värvännyt harhaanjohdetun setä Festerin avukseen, ja yhdessä Tullyn ja Tuomarin kanssa he onnistuvat vangitsemaan muut Addamsin perheen jäsenet valtavaan Addamsin kartanoon! Vain Gomez voi pelastaa päivän vapauttamalla poikansa Pugsleyn, tyttärensä Wednesdayn ja Isoäidin sekä palauttamalla setä Festerin muistin. Näiden tehtävien suorittaminen on jo tarpeeksi haastavaa, mutta sitten Gomezin on etsittävä Morticia Addamsin kartanon maanalaisista holveista ja kohdattava paha Tuomari kummallisessa ja pelottavassa huipennuksessa!

Tarina

Addamsien perheen asianajaja, Tully Alford, on ottanut haltuunsa heidän goottilaisen kartanonsa ja vanginnut Morticia Addamsin, Pugsley Addamsin, Wednesday Addamsin, Isoäidin ja Setä Festerin. Pelaaja ohjaa Gomez Addamsia, joka tutkii kartanon eri huoneita, etsii esineitä ja taistelee hirviöitä vastaan, kunnes hän on löytänyt kaikki kadonneet perheenjäsenet. Pelissä on lähes täysin avoimen maailman muoto, mikä oli harvinaista tuon aikakauden peleille, ja se antaa pelaajille vapauden valita, missä järjestyksessä he pelastavat perheenjäsenet. Kuitenkin, Gomez ei voi pelastaa Morticiaa ennen kuin muu perhe on pelastettu.

Traileri

Hyödyllisiä linkkejä